Les filials de Girbau cohesionen la seva estratègia al Global Market Meeting
La trobada va servir per crear estratègies de desenvolupament comunes
23/11/2011
Les filials de Girbau cohesionen la seva estratègia al Global Market Meeting

Els màxims responsables de les catorze filials de Girbau Group van participar, del 7 a l’11 de novembre, al Global Market Meeting (GMM), que va tenir lloc a la seu central del fabricant, a Vic.

 

El Global Marketing Meeting s’organitza periòdicament amb l’objectiu de presentar a les filials els nous productes del Grup, crear estratègies de desenvolupament comunes i compartir experiències. El GMM és l’espai idoni per establir sinèrgies i generar complicitats entre els equips de diferents punts del planeta.

L’edició 2011 del GMM ha estat especialment enriquidora perquè ha posat en evidència “la gran capacitat d’integració de totes les filials, i sobretot de les empreses que s’han incorporat més recentment al grup”, segons en director de vendes  internacional, Santi Carol. “Deixant de banda les diferències d’edat, idioma o experiència, han demostrat la voluntat de participar en un projecte unitari que a cada país té les seves particularitats”, afegeix Carol.

El programa de les jornades va compaginar les activitats professionals amb activitats d’oci i de team building.

 “Tanquem el Global Marketing Meeting amb la bona sensació de tenir un gran equip de treball compacte, eficient i ben comunicat que transmet positivisme, unitat i camaraderia”, afirma Jordi Bosch, directora de vendes internacional.