Girbau mostra a Expodetergo com la innovació revoluciona la bugaderia
L´estand de Girbau a Milà va atraure molts visitants per provar en directe les noves tecnologies aplicades a la bugaderia industrial
05/11/2018
Girbau mostra a Expodetergo com la innovació revoluciona la bugaderia

L’estand de Girbau a Expodetergo 2018, a Milà, va ser un espai ple contínuament de visitants. La possibilitat de provar en directe els últims avenços tecnològics aplicats a bugaderia i de veure totes les màquines de l'estand en funcionament va convertir l'estand de Girbau en un autèntic espai d’àgora de bugaderia on intercanviar coneixements.

A l'estand hi havia diferents córners i àrees temàtiques amb solucions especialitzades per a diferents sectors de la bugaderia (wet cleaning, hotel, autoservei, etc.), demostracions de Girbau Sapphire (solució de connectivitat remota per controlar els equips de bugaderia), així com zones d'interacció multimèdia. Girbau Max, la plataforma de realitat virtual de Girbau, va ser una altra de les atraccions gràcies a la qual els visitants van poder fer una passejada pels seus projectes de bugaderia futurs.

Pel que fa a equipament, les principals novetats que es van presentar van ser:
-Bugaderia industrial: túnel de rentat TBS50, COMPACT +, assecador ST2700, introductor DRBS i plegador de llençols FR +.
-Bugaderia comercial: rentadores HS6028, HS6032 i HS6085, assecadors ED1250 i ED900.
-Wet cleaning: Aquatouch® i Allwet® solutions.
-Autoservei: MOBILE Laundry (contenidor plug & play per instal·lar en zones de superfícies comercials).

Convenció per a clients d'Europa
La nit anterior a la inauguració d’Expodetergo, Girbau va oferir una convenció a clients i distribuïdors on es van sintetitzar les grans línies de treball que el grup està duent a terme en innovació de bugaderia.

Mercè Girbau, CEO de Girbau, va explicar com el nou projecte d'innovació disruptiva Girbau LAB es fonamenta en els pilars del pla estratègic del grup per al 2020: creixement, adaptació al mercat i potenciar la detecció i retenció del talent. Girbau va afirmar: "Sou part de la nostra comunitat i sou les antenes en el nostre mercat. Compartiu amb nosaltres les vostres idees. Tot suma per innovar i donar resposta al que us demanen els clients".

Per la seva banda, el director general de Girbau, Guillem Clofent, es va mostrar convençut que "som una companyia ambiciosa, formada per una comunitat de professionals altament compromesos i amb molt talent, que està al servei dels seus clients amb projectes reptadors i estimulants sigui quina sigui la mida o la ubicació. El repte de crear valor conjuntament per als clients de Girbau és el veritable motor de Girbau. No descansarem en l'afany d'aconseguir la satisfacció de les persones i empreses que han posat la confiança en Girbau i per això estem incorporant nous productes, eines i metodologies en el sector de la bugaderia".

Durant la convenció, es va sortejar entre tots els assistents un Golden Ticket consistent en un viatge i estada per a dues persones per visitar el nou Girbau Experience Center a la seu central de Girbau.