Girbau enforteix la seva posició al mercat americà
L’empresa catalana vol ampliar la seva quota al continent amb la introducció d’un nou tren de planxat i la potenciació de les rentadores d’alta veloci
18/06/2010
Girbau enforteix la seva posició al mercat americà

Girbau S.A., un dels líders mundials del mercat de maquinària per a bugaderia industrial, vol ampliar la seva quota de mercat al continent americà penetrant a nous segments com les bugaderies amb grans necessitats de producció.

El nou equip directiu de l’empresa, liderat per la segona generació de la família Girbau, aposta pel creixement a Amèrica Llatina, Estats Units i Canadà a través de tres grans línies estratègiques: entrada als negocis amb grans necessitats de producció en bugaderia, com cadenes hoteleres o bugaderies industrials; renovar les rentadores de baixa velocitat per les d’alta velocitat que el grup té molt consolidades en d’altres continents; i ampliar i millorar els serveis postvenda a través de la proximitat al client.

Aquest és el missatge que la direcció de Girbau va llançar al centenar d’assistents a la primera convenció que va reunir la xarxa comercial del grup al continent americà a Bogotà del 4 al 6 de juny.

El Grup Girbau aborda la nova estratègia coincidint amb el llançament d’un nou tren de planxat, que millora el seu portfoli de productes per a bugaderies de grans produccions, i amb la consolidació de la seva línia de rentadores industrials d’alta velocitat Sèrie 6.

L’empresa catalana, que aquest any celebra el seu 50è aniversari, també aposta per la millora i l’ampliació del servei postvenda, aprofitant la nombrosa xarxa de servei tècnic i comercial de què disposa a nivell mundial que li dóna un avantatge competitiu important en rapidesa i eficiència, per la proximitat al client i per la professionalització que els equips han anat assolint. En molts casos, els relleus generacionals de la xarxa tècnico-comercial de Girbau han coincidit amb el relleu a la direcció del grup.

La directora general de Girbau, Mercè Girbau, va afirmar en la seva intervenció a la convenció que “l’esforç del grup ha de continuar centrat en acompanyar els clients. Des que comencen amb una petita bugaderia i fins que creixen necessitant una gran bugaderia, Girbau s’ha de mantenir al costat dels seus clients, creixent amb ells, donant-los el producte i el servei que necessiten, convertint-nos en el seu partner”.

Celebració del 50è aniversari a Cuba

El mateix missatge de renovació es va transmetre a Cuba, la primera filial de Girbau que celebra el 50è aniversari del grup. Girbau Cuba va reunir els directors de les principals cadenes hoteleres i entitats financeres presentes a l’illa, així com representants de l’ambaixada espanyola i de diferents entitats cubanes.

Durant el 2010, les celebracions dels 50 anys de Girbau es repetiran a diversos punts del món.