Com obrir
una bugaderia
autoservei

cesta lavandería autoservicio

Índex

Interior d'una bugaderia autoservei de disseny cuidat

Et podríem donar moltes raons per les quals llançar-se al mercat i obrir una bugaderia autoservei, però la principal és la i·lusió. Il·lusió per emprendre, per tenir el teu propi negoci, per treure’n la major rendibilitat i per millorar-lo amb cada detall, perquè avui en dia una bugaderia pot ser allò que tu vols que sigui.

Una altra raó de pes, és el bon estat del sector de les bugaderies a Espanya. Segons les darreres dades, durant els anys 2014-2019, el sector de les bugaderies s’ha caracteritzat per la seva estabilitat, i les bugaderies autoservei han estat les principals impulsores i responsables d’aquest creixement.

Al llarg d’aquests anys, tant el número de bugaderies com la facturació total del sector han crescut de manera rellevant i han posat de manifest la salut d’aquest tipus de negoci i l’increment de la demanda per part dels consumidors.

Algunes de les claus d’aquest creixement i èxit són la ubicació dels negocis, la implicació dels propietaris, el desenvolupament d’una estratègia sòlida i l’elecció d’un bon proveïdor que t’acompanyi i t’assessori durant tot el procés de llançament de la teva bugaderia autoservei.

En aquest apartat, Girbau destaca, i per això, una gran majoria d’emprenedors l’han escollit proveïdor de confiança.

Les bugaderies han d’oferir solucions als clients i posar-los-ho tot el més fàcil possible, però també han de ser un espai de creació i d’innovació, on hi puguem aportar el nostre toc personal i d’on n’obtinguem nombrosos avantatges, entre els quals destaquem:


Alta rendibilitat


bugaderia autoservei: negoci alta rendibilitat

Aquesta rendibilitat es reflecteix en les dades del sector que denoten un creixement continuat d’aquest tipus de negocis, impulsat, en part, per característiques com les següents:

Inversió inicial moderada

Que et permet desenvolupar el teu projecte sense haver de sol·licitar préstecs molt elevats i sense tenir una gran pressió econòmica.

Ràpid retorn de la inversió

Per regla general, entre 3 i 5 anys és el que tarda una bugaderia autoservei en recuperar la inversió realitzada.

Despeses corrents baixes

Com veurem més endavant, els costos fixos i variables no suposen una quantitat desorbitada i es poden assumir i recuperar més fàcilment i ràpida.

Tecnologia

Les innovacions tecnològiques permeten el creixement i la millora no només del servei que ofereixis a la bugaderia sinó que ajudena reduir el teu temps de dedicació com a propietari ,ja que aquesta tecnologia es pot gestionar i controlar des de casa.


Poc temps de dedicació


Qque et pot permetre desenvolupar altres feines o gestionar altres negocis, així com poder gaudir de més temps lliure i no haver de dedicar tot el teu temps al negoci.

Negocio sencillo

Aquesta variable és clau a l’hora d’explicar el poc temps de dedicació que requereix. En una bugaderia autoservei és el client qui realitza el procés perquè tu ja li estàs oferint una automatització completa perquè no necessiti l’ajuda o el suport del factor humà.


Adaptació del servei a l’usuari: ajustar el teu negoci a la teva visió i al teu públic.


Una altra clau per decidir obrir una bugaderia autoservei és la flexibilitat que aporta i la seva naturalesa d’adaptació a les necessitats de l’usuari.

El servei bàsic, pròpiament dit, és oferir el rentat i l’assecat de roba als clients, estalviar-los temps i diners, però com a valor afegit pots adaptar-te de moltes maneres al teu públic, habilitant zones d’oci o de descans, oferint serveis addicionals com la recollida i l’entrega a domicili o instal·lant màquines de vending dins del local, ja sigui de productes alimentaris o de neteja.

model 3d bugaderia autoservei

Et volem mostrar els beneficis i la il·lusió que pot suposar obrir una bugaderia autoservei, però també esperem que, després de llegir aquest contingut, tinguis clares les bases i les etapes que has de cobrir per aconseguir l’objectiu final de tenir la teva pròpia bugaderia.

Vegem-ho pas a pas:


Assessorament


En primer lloc, i molt important, és assessorar-se de manera correcta per tenir una visió detallada de tot allò que es necessita per poder dur a terme el procés..

En aquest punt, és clau comptar amb algú de confiança que t’acompanyi en tot moment, ja que el camí a seguir fins a finalitzar el projecte i posar en marxa el negoci és llarg.

Com a punt de partida un assessorament legal per conèixer (si no els coneixes ja) els requisits necessaris que imposa l’administració pública per poder obrir i desenvolupar l’activitat a la teva bugaderia autoservei.

Però més enllà d’aquest punt inicial, en cada etapa del camí et sorgiran dubtes i necessitaràs assessorament en:

  • Escollir el local
  • Dissenyar dels plànols
  • Comprar maquinària
  • er un estudi de la competència i de la viabilitat del teu negoci
  • L'àmbit del màrqueting

La nostra recomanació és que el teu proveïdor de maquinària et recolzi en tot aquest procés i, per aquesta raó, a Girbau oferim aquest servei d’assessorament als nostres clients.

Obre la teva bugaderia autoservei

Ubicació


La ubicació és un dels principals factors d’èxit d’una bugaderia. La ubicació és molt més que trobar un local lliure o un local amb espai suficient per instal·lar-hi tot allò necessari. Per tant, abans de decidir on s’ubicarà un negoci, és realment important fer un estudi de mercat i valorar els punts següents:

  1. La densitat del trànsit de persones i vehicles. L’ideal és que la bugaderia es trobi en una zona on hi passin unes 50 persones cada 5 minuts de mitjana, entre vianants i vehicles.
  2. Alta densitat de població: igual que en l’apartat anterior, el fet de situar la bugaderia en un barri amb molta població sempre és un punt a favor. No obstant això, no només és important que hi hagi molta població, sinó també les seves característiques, perquè el rang d’edat, la posició socioeconòmica o l’estil de vida són algunes de les variables que definiran el teu públic objectiu.
  3. Aparcament: tot i que sembla lògic, sovint no s’hi pensa, i no tots els clients poden anar caminant per temes de distància o de pes. Per tant, que existeixi una zona propera on es pugui aparcar amb facilitat és un punt molt a favor.
  4. Zona segura i neta:això és quelcom important per a tots els negocis i en el cas de les bugaderies autoservei no podia ser d’altra manera. El client ha de sentir-se segur per deixar la seva roba rentant i poder anar a fer una altra activitat o quedar-se a la bugaderia sense témer res.
  5. Vorera ampla: una altra de les claus que podem observar com a simples vianants. Les voreres amples són més transitades i donen més visibilitat a la part visual: rètols, vinils, cartelleria...
  6. Situació: en quant a la visibilitat del negoci hi ha alguns aspectes clau. Un local en una cantonada sempre té major visibilitat, ja que el públic es pot veure impactat en diferents carrers i des d’angles diferents.
  7. Accessibilitat: evitar les escales o els locals en plantes que no siguin baixes perquè suposen barreres per a la clientela.

És cert que aquestes característiques es refereixen sobretot a locals a peu de carrer. No obstant això, hi ha altres ubicacions que també poden tenir igual d’èxit, com per exemple en centres comercials, gasolineres, càmpings, supermercats, hotels... En cada cas, s’haurà de tenir en compte uns punts o uns altres per realitzar el procés amb èxit.


Local


plans de local per a bugaderia autoservei

En consonància amb el punt anterior, a l’hora d’escollir el local cal tenir en compte els factors que hem mencionat, però també n’hi ha d’altres més relacionats amb l’aspecte visual, amb l’interior de l’espai i amb si el local es lloga o es compra.

Les dimensions d’aquest tipus de locals solen oscil·lar entre 40 i 80 metres quadratsi això serà clau a l’hora d’analitzar quant costarà la compra o el lloguer. Per exemple, podem calcular un lloguer orientatiu de 700€ per un espai de 60 m2 o de 900€ per 80 m2.
Aquests imports varien en funció de la zona, la ciutat i el número de clients potencials.

A nivell de rendibilitat, el més recomanable és contractar un lloguer a llarg termini (a partir de 10 anys) o adquirir el local en propietat.

A més d’aquest tema més econòmic, cal tenir en compte altres qüestions com:

  • Comptar amb una sortida de fums o vapor.
  • Implementar instal·lacions com desaigua, electricitat, aigua corrent o gas.
  • Tenir la possibilitat de col·locar indicacions o senyals al carrer.
  • Utilitzar vidres a la façana que facilitin la visió de l’interior des del carrer.
  • El local s’ha adaptar al públic objectiu que es vol atraure.
  • Estar ben ubicat i situat (preferiblement en una cantonada i amb voreres grans del voltant de 3 metres i mig d’amplada) i que sigui fàcilment accessible.

Anàlisi competència


A l’hora d’aventurar-se amb un negoci nou, les ganes i la il·lusió són bàsiques, però també ho és tenir consciència i coneixement de la competència a la que caldrà fer front.

Per conèixer la competència és bàsic realitzar un benchmarking o un anàlisi dels competidors.
Quins serveis ofereixen, com són els seus locals, quin valor afegit ofereixen, com és la seva comunicació, a quin públic objectiu es dirigeixen, en quina zona estan situats, quins són els seus preus o les dimensions dels local, són alguns dels que cal tenir en compte per veure què funciona i què no, o en què podem ser millors.

En l’actualitat, la ràtio mitjana o la situació ideal estableix una bugaderia cada 5.000 a 15.000 habitants. Més enllà d’aquesta idoneïtat, que no s’ha aconseguit encara, haurem d’estar segurs que la situació del local no ocupa una zona ja coberta per una altra bugaderia més assentada i, si és el cas, haurem de procurar fer un bon estudi previ per estar segurs que les nostres condicions seran molt millors i més atractives.

A més del què hem comentat, sempre aporta valor visitar in situ altres bugaderies autoservei per conèixer de primera mà el seu funcionament, la maquinària que utilitzen, els serveis que ofereixen, la zona on estan ubicades o, fins i tot, el perfil de la majoria dels seus clients.

Tot això pot sonar molt confús i complicat, però existeix l’opció de treballar amb especialistes en el sector i amb una àmplia experiència en anàlisi de la competència. Aquest és el nostre cas, a Girbau, com a proveïdors d’equipament de bugaderia, podem oferir aquest servei de benchmark de la competència, en el qual ja fa molt temps que hi estem treballant i millorant.

En què consisteix? En primer lloc, se seleccionen els competidors en els quals ens volem fixar i, per tant, analitzar. A continuació, s’estableixen les variables més rellevants i s’estudien de forma individual per cada bugaderia competidora per obtenir una visió global i comparativa de com és la teva competència principal, una informació realment valuosa per al teu negoci.


Estudi viabilitat


Emprenedora realitzant un estudi de viabilitat d'una bugaderia autoservei

Abans de llançar-se a la piscina, hem d’assegurar-nos que hi ha aigua, i no hi ha millor manera de fer-ho que un estudi de viabilitat del negoci. En els 4 punts anteriors ja hem descobert algunes bones pràctiques per aconseguir ser viables, però cal fer un pas més i veure, en xifres, quines opcions tenim.

Els preus que cal marcar, la quantitat i el tipus de maquinària que cal comprar o el número de clients estimats són la base per realitzar una estimació.

A més, per realitzar aquest estudi de viabilitat, també cal considerar els costos que tindrem (tan fixos com variables), els ingressos previstos en funció del número de clients estimatiu, els preus marcats o els serveis oferts.


Costos


Inversió inicial
Costos variables mensuals
Costos fixes mensuals
  • Maquinària (cal tenir en compte el que el consum
    serà major o menor en funció del model
    de rentadores i assecadores que s’utilitzi)
  • Central de pagament (opcional)
  • Altres equipaments
  • Instal·lacions i condicionament del local
  • Mobiliari, rotulació, decoració
  • Projectes i llicències
  • La unitat de mesura utilitzada és el de cost cicle,
    és a dir el cost per rentada i assecada
  • Electricitat
  • Aigua
  • Gas (Algunes màquines n'utilitzen)
  • Detergent
  • Lloguer
  • Neteja
  • Personal (opcional)
  • Quota autònom
  • Publicitat (opcional)
  • Electricitat (màquines excloses)
  • Assegurança
  • Assessoria, gestoria (opcional)
  • Altres (p.ex: wifi)
  • Manteniment màquines

Ingressos


Càlcul d'ingressos i costos de una bugaderia autoservei

Els ingressos s’avaluaran segons el nivell d’activitat prevista: estimació de facturació en funció del volum de clients, preu del cicle i altres serveis oferts.

A Girbau tenim una àmplia experiència en la realització d’estudis de viabilitat que t’ofereixen una informació molt valuosa i que mostren si el teu negoci serà rendible.


Plànol de dimensionat i distribució


Distribució de màquines en bugaderia autoservei

Una vegada adquirit el local, comença un moment clau: distribuir els elements per aconseguir el millor aprofitament de l’espai , alhora crear un ambient agradable que doni sensació de confort als clients.

Per això, la distribució és important i, des del departament de projectes de Girbau, t’ajudem a realitzar-la de la manera més òptima i, en conseqüència, evitar que sorgeixin problemes durant l’execució del projecte i minimitzar possibles inconvenients que impedeixin fer una instal·lació, posada en marxa o funcionament correctes dels equips.


Pressupost i elecció de les màquines


Hem fet moltes passes i cada vegada estàs més a prop de ser emprenedor, de tenir el teu propi negoci tal i com desitges, i de començar a tenir beneficis, però abans de tot això cal escollir l’equip tècnic. L’elecció de les rentadores i assecadores no és supèrflua, ja que influirà, entre altres, en el temps dels clients, en el número de cicles realitzats en un període de temps, en el consum (aigua, gas, electricitat) i, com no, en la rendibilitat.

Per tant, quin tipus de maquinaria et recomanem des de Girbau? Doncs el més idoni és adquirir sempre màquines flotants o de centrifugat alt, perquè amb menys temps els clients renten i assequen, fas més cicles i la bugaderia obté més rendibilitat.
En el moment d’escollir cal fixar-se en característiques tals com:

Diferents tipus de màquines per a bugaderia autoservei

Rentadores rígides o flotants.

La principal diferència entre ambdues és que les rígides no tenen amortiment intern i, per tant, han d’anar ancorades al terra perquè la força d’extracció es transmeti al terra i no l’absorbeixi l’equip.

Les flotants, en canvi, tenen la capacitat d’absorbir l’acció mecànica gràcies a l’amortiment intern. Per aquesta raó, les flotants es poden instal·lar en qualsevol planta, mentre que les rígides només es poden instal·lar en plantes baixes i han d’anar ancorades al terra, ja que en plantes superiors podrien produir danys a l’estructura de l’edifici.

Capacitat de kg.

La càrrega màxima que pot suportar el teu equip serà una variable a tenir en compte, ja que establirà quanta roba es pot rentar i assecar en un cicle.
Si la capacitat és massa baixa, pot ser que la rendibilitat i el servei disminueixin.

Consum i concepte eco-friendly.

El consum d’aigua (principalment) i el consum elèctric són aspectes bàsics per decidir entre un aparell o un altre. El concepte eco-friendly fa referència a desenvolupar l’activitat de manera respectuosa amb el medi ambient, per exemple utilitzant l’aigua i l’electricitat de manera més eficient o evitant l’ús de productes molt contaminants i substituir-los per altres ecològics que respecten la pell i l’entorn.

Programes (desinfecció, rentat exprés, etc.).

Oferir diversos programes específics i donar l’opció al client d’escollir i “dissenyar” el seu propi programa en funció de les seves necessitats.


Disseny de projecte i dimensionat dels subministraments


Disseny de projecte i dimensionament de subministraments per a bugaderia autoservei

Els requisits d’instal·lació, els plànols dels subministres o la disposició del local poden variar considerablement en funció de la maquinaria que es compri.

Per aquesta raó, és molt important dissenyar el local de manera òptima i adaptada a la maquinaria adquirida i als espais que s’hi vol tenir. És important tenir molt clar aquesta col·locació dels elements perquè, qualsevol reforma que calgui fer o qualsevol implementació d’una nova instal·lació, es veuran afectades per la situació del mobiliari i dels equips. Parlem d’activitats d’obra com treballs de paleta, llauner, instal·lació elèctrica, etc.

El departament de projectes de Girbau presta especial atenció a aquesta etapa atesa la seva importància i crea els plànols de les instal·lacions per aconseguir l’optimització dels espais.


Instal·lacions


Quan arriba l’hora d’instal·lar la maquinaria significa que ja estem molt a prop d’aconseguir fer realitat el nostre projecte. El més recomanable és que el teu proveïdor (com fem a Girbau) et recomani un especialista o especialistes en instal·lacions elèctriques, fusteria, treballs de paleta, disseny d’interiors, llauneria, etc.


Llicències i permisos


Segurament que no tenies cap ganes d’arribar a aquest apartat, perquè sol ser una etapa que porta moments de preocupació i, fins i tot, a vegades, de desesperació. Però no permetis que això et tregui la il·lusió i les ganes. El món de les llicències és bastant ampli i ambigu ja que existeixen diferents tipologies locals, autonòmiques i nacionals. Per tant, aquest procés pot ser una mica llarg. L’ideal és que una assessoria especialitzada t’ajudi per tenir-ho tot en regla i no patir imprevistos o possibles sancions.

Alguns dels requisits amb els que et trobaràs són els següents:

  • Llicència d’obres.
  • Pla contra incendis.
  • Alta en l'impost d'activitats Econòmiques (IAE) i en l'IVA.
  • Obtenció del CIF.
  • Inscripció de la societat en el registre mercantil.
  • Llicència municipal d'obertura.

Obres


Pintor en bugaderia autoservei

La següent etapa és començar a plasmar a la realitat tot el treball i la il·lusió dipositades en el projecte creat i gestionat fins ara.

Tenir clar tot allò que hem vist en l’apartat del pla de dimensionat i distribució és clau en aquest moment, així com saber quina sensació es vol aportar a la clientela amb l’ambient creat. I en aquest punt, són claus els detalls com la il·luminació, el fil musical o la distribució dels elements dins del local.


Escollir senyalètica, decoració i imatge corporativa


La imatge de la teva empresa (la teva marca) és molt important i ha de comunicar el que tu vulguis mostrar. Per això cal tenir en compte certs aspectes principals com la decoració interior i exterior, la senyalètica i la marca en el sentit del logotip, la tipografia, els colors... TOT comunica i tot connecta amb el teu públic.

Decoració i interiorisme

Has de decidir quin tipus de decoració i estil li vols donar a la bugaderia (premium, low cost, vintage, modern…). Cal tenir en compte que aquest estil ha d’anar en consonància amb els preus, la proposta de valor i la comunicació realitzada, entre d’altres.

Estil de marca

El logotip, la tipografia i els colors són aspectes que cal que el públic recordi i associï amb la teva bugaderia de manera automàtica. Per aquesta raó, si el disseny de la bugaderia és de caire vintage, el teu logotip no pot ser molt modernista perquè aquesta associació entre logotip i local es trencaria.

Senyalètica

és en aquest apartat on donaràs al client la informació necessària perquè pugui utilitzar la bugaderia sense cap problema ni dubte.

Instruccions d'ús

Numeració de rentadores i assecadores, pes màxim, preus…
Instruccions i pictogrames d'ús de bugaderia autoservei

Indicació de la zona de rentat i de la zona d'assecat.

Indicació de si existeix una zona dedicada a roba de mascotes o esportiva.

Informació sobre el mètode de pagament (central de pagament, tarja de crèdit/dèbit...).

Central de pago, tarjeta de crédito/débito...

Normativa d’ús de la maquinària.

Informació extra.

La senyalètica ha d'expressar-se de manera clara i senzilla perquè s'entengui a la perfecció.


Màrqueting i promoció


El màrqueting ajudarà a unificar i mantenir la coherència i consonància entre tots els elements i accions que es posin en marxa. L’ideal és elaborar un pla de màrqueting que contempli l’estratègia que s’adoptarà i assegurar-se que aquesta sigui coherent amb la imatge de marca que es vol aconseguir i el públic a qui va dirigida.

L’estratègia de màrqueting també ha d’establir els punts forts o avantatges competitius que diferenciaran la teva bugaderia d’altres existents en el mercat. És a dir: què tens tu que no tingui la competència. En el pla de màrqueting s’han de marcar uns objectius tant quantitatius com qualitatius, inclòs el pressupost destinat a accions de màrqueting i la proposta de valor que s’oferirà al client per destacar (preu, horaris, ambient, serveis afegits, qualitat...).

El pla de màrqueting també ha de tractar la branca de comunicació, promoció i vendes, així com marcar de manera continuada en el temps les accions i esdeveniments que ajudin a augmentar la visibilitat del negoci i el número de clients.

Pàgina web de bugaderia autoservei

Algunes accions que es podrien implementar són:

  • Desenvolupament de la página web.
  • Creació de perfils en xarxes socials.
  • Esdeveniment creatiu d'obertura.
  • Publicitat en els mitjans on es mou el teu públic (premsa local, publicitat segmentada a les xarxes...)
  • Flyers i bustiada.

Mitjançant el màrqueting s’aconsegueix una coherència en totes les accions realitzades (siguin del tipus que siguin), i així crear una imatge de marca i un posicionament en el mercat i en la ment del públic.

Tot això pot ser un procés apassionant, però complicat, i pot ser molt efectiu comptar amb els serveis d’una agència de màrqueting.


Posada en marxa de les màquines


Persona carregant rentadora en bugaderia autoservei

Després de tot aquest llarg camí, estàs tocant el teu somni amb els dits i ja només falta tenirho tot a punt.

En el cas de la instal·lació i posada a punt de la maquinària, ha de ser el teu proveïdor (tal i com fem a Girbau) qui les deixi instal·lades i preparades per utilitzar.


Obrir bugaderia


Interior de bugaderia autoservei elegant

I ja en la meta, pots obrir la teva bugaderia amb tot a punt per començar a guanyar diners i a fer realitat el teu somni d’emprendre.

Això sí, posa-hi un toc creatiu per promocionar l’obertura, atraure gent i arrancar amb bon peu.

New call-to-action

Hem vist pas a pas el procés per muntar una bugaderia autoservei, però per acabar afinarem encara una mica més.

Usuari de bugaderia autoservei

Factors clau


L’èxit d’una bugaderia depèn de nombrosos factors com tots els negocis, però alguns d’ells són clau per incrementar les probabilitats de triomfar.

Cercar el màxim i tenir una projecció ambiciosa (sense excedir-se, ni tornar-se boig) són aspectes que, junt amb els següents, seran fonamentals per aconseguir l’èxit tan desitjatCercar el màxim i tenir una projecció ambiciosa (sense excedir-se, ni tornar-se boig) són aspectes que, junt amb els següents, seran fonamentals per aconseguir l’èxit tan desitjat:

Ubicació

estar situats en una vorera ampla, en una cantonada si és possible, amb finestrals grans que mostrin l’interior i en una zona amb alta densitat de població i de trànsit (tant de persones com de vehicles) és crucial, així com tenir aparcaments propers.

Estratègia

no es pot decidir obrir una bugaderia autoservei sense un pla, una estratègia que estableixi com realitzar les coses amb coherència i cercant la rendibilitat.

Implicació

per últim, però no menys important, és la teva implicació en el negoci, tenir il·lusió, ser actiu en les propostes i millores, conèixer el sector i el públic i treballar per oferir avantatges respecte la competència. És el teu negoci, posa-hi passió.


Serveis de valor afegit


La proposta de valor de la teva bugaderia autoservei ha d’anar enfocada a la satisfacció de la teva clientela,del públic objectiu al que va dirigida. Per aquesta raó, els serveis de valor afegit han d’anar en consonància amb el tipus de públic.

Entre els serveis que aporten un valor afegit podem trobar moltes opcions,algunes més comunes i altres més innovadores.

Les màquines per vendre serveis extra de forma automàtica, l'anomenat KIT Profit Plus, amb el que pots oferir més temps de rentat, centrifugat o esbandit extra... poden reportar importants ingressos, així com les màquines de vending tant per productes alimentaris i begudes com els relacionats amb la neteja o l’envasat al buit.

També es pot dedicar una zona de la bugaderia a l’oci per amenitzar l’espera dels clients o, fins i tot, per atraure’ls. Zones de biblioteca, amb carregadors per mòbils, wifi o premsa són només alguns exemples.

Per altre banda, també pots incrementar els teus serveis oferint una zona o programes exclusius per a roba de mascotes i/o esportistes, així com contractar empleats per incloure la planxa i la costura al conjunt de serveis.

El Drop off o la recollida i entrega a domicili són altres exemples dins del ventall de serveis per millorar l’experiència del client i satisfer les seves necessitats, en definitiva, aportar valor afegit a la teva bugaderia autoservei.


Casos d'èxit


Per últim i per rematar i incrementar, si fes falta, la teva il·lusió, et mostrarem alguns casos de bugaderies autoservei que han aconseguit l’èxit confiant en Girbau.


Laia Mata - La Bugui Autoservei (Terrasa)


Nacho Isamat - Bugaderia Lavabe (Cornellà de Llobregat)

Com has vist, en el procés de desenvolupament i llançament d’una bugaderia autoservei cal cobrir moltes etapes, totes elles de gran importància. Al llarg del camí et caldrà posar-hi del teu esforç i envoltar-te dels millors assessors per aconseguir l’objectiu de manera satisfactòria.

Amb passió, il·lusió i confiant en els millors professionals, l'èxit estarà molt més a prop.

A Girbau, com a referents tecnològics i del sector, no actuem com a simples proveïdors dels equips i de la maquinària necessaris, sinó que disposem d’un equip d’experts, amb una àmplia experiència, per aportar assessorament i acompanyament durant tot el recorregut fins a la posada en marxa de la teva bugaderia autoservei, i així crear una relació duradora i de confiança que t’evita haver de cercar assessors diferents i t’estalvia el conseqüent cost econòmic i de temps.

Obre la teva bugaderia autoservei

Utilitzem cookies per assegurar-nos que li oferim la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que l’accepteu.